Thursday, July 28, 2011

kawan baru ♥

Posted by Leeya Bahren at 9:59 AM
kau nak tahu nape kawan ? . . . . . . .
first memang sebab pakwe kawan kau tuu , aku tahu laa , aku tak sePERFECT mane pong tapi ade die pikir perasaan aku bile die ejek aku ? -,- sakit hati + sedih ~ cube kalau korang yang kena ? korang tak rase benda yang same kea ? ye laa , aku tahu korang boleh tolong gelakkan jea :'( aku dah penat asyik kena ejek dengan dieorang semua :) #aku cume hamba Allah yang bole bersabar and berdoa jea .

second sebab aku sebenanye nak carik kawan yang betul-2 ikhlas nak kawan dengan aku . aku nak carik kawan time aku susah ade and time aku senang pon ade . bukan bile aku senang jea ade , time aku susah korang abaikan aku mcam tuu , itu bukan KAWAN namenye ~ tapi bile aku pikir balek , bukan aku tanak layan or kawan kau . aku sekarang kawan dengan donat & sepet . kau nak tahu nape aku kawan dengan dieorang ? sebab aku rase dieorang yang aku carik , walaupon aku dulu tak rapat dengan dieorang . time aku susah , dieorang tolong aku . siap call sruh aku luahkan kat dieorang . time aku senang pon dieorang ade tapi kita ? ade ke macam tuu ? name jea BESTIE tapi tak macam bestie laa jujur aku kata ~ jangan pikir aku tak nangis sebab kawan laa weyy . maaf laa kalau dah buad kau macam nie , aku tak layan/pandang kau langsung ~ untuk pengetahuan kau , aku tak layan budak HOT . kalau laa ade tempat yang bole tenangkan pikiran aku nie , dah lame kot aku layan kau . please tolong bagi aku masa , dah bnyak sngat PROB yng datang kat aku . aku harap kau pham kawan :) aku tanak ko anggap acha & donat rampas aku dari korang . aku sendiri yang datang kat dieorang tapi itu tak bermaksud aku nak pisah dari kau . aku betul betul minta maaf :]

                                                    #ASSALAMUALAIKUM#
                                                                    By L 

0 comments:

Post a Comment

SCM Music Player
 

. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting